onsdag, januari 24, 2007

dagen innan lön

jag är pank som en kyrkråtta, men nu (alldeles snart) ska jag bege mig till stan och köpa presenter till mor. tack och lov så kommer ju lönen imorgon, fast egentligen vet jag inte om det är något att längta efter, för först ska jag ju spara en del, sen ska jag betala av mina skulder, sen ska jag lägga undan lite till stockholm. och jaha, så var jag pank igen, den 25:e, det är starkt jobbat skulle jag vilja säga. yeey, typ.

ps, det är tur att pengar är en världslig sak...

3 kommentarer:

Charlotte sa...

fransk balkong ja=) har en rundvisningsfilm som jag måste skicka... logga in på msn giiiirrrrlll!!!

Charlotte sa...

kan vara bra ja!(suck nu läser pappa min blogg med)

Anonym sa...

Då kan du hälsa den syndiga källaren detsamma!!! weee snart 9/3