söndag, december 10, 2006

vi ses!

jag får inte plats i resväskan! den är knökfull och då har jag ändå plockat bort en massa, det är bläää... hur ska jag få med mig saker hem? jajaaaaaa.. det löser sig väl på ett eller annat sätt.

snart åker vi iallafall. för tillfället känns det faktiskt rätt skönt att komma bort. det känns rätt lugnt med det mesta ändå, det får ju går som det går och nånstans kan jag ändå känna att det kanske är bra (inte det bästa, men bra..) att det blir så här ett tag. vi behöver kanske det.

kommer ju sakna alla vännerna, men när jag kommer hem tar vi igen allt vi missar nu!

om två veckor är det julafton (och halva resväskan innehåller typ julklappar..), hoppas att det blir en bra jul för oss alla och sen kommer jag hem lagom till att fira de sista timmarna av detta år som varit det bästa någonsin och helt fantastiskt. det finns så många dagar att minnas och någon gång när jag har tid ska jag lista en massa bra saker med detta året.

god jul och hoppas att det blir ett bra slut på ett sådant bra år!

"Men som jag har sagt innan, känn inte att du åker ifrån något och att det inte är här när du kommer tillbaka.. för det är det. "

1 kommentar:

Anonym sa...

citat challe... och hon har rätt för en gångs skull! ja du vet att du ska ha det bra och allt det ju. tack för igår btw, underbar eftermiddag. // carrie