söndag, december 03, 2006

my last chance ?

igår.. ja, vad ska man säga? det blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. men vad kan jag göra? vår stund på toan på nyhavn är sådant som överhuvudtaget får mig att fortsätta gå, det är sånt som gör att jag klarar mig ändå. you have no idea how much it means to me. men ja, alles går som det går. och nu har jag iallafall gjort ett sista försök att ja.. att få dig förstå. men det är ju som det är.. back to april / maj typ... fast då var det egentligen ingenting jämfört med nu.... äh.....
annars ja, så var det väl en trevlig kväll. trevligt sällskap och trevliga ställen som besöktes. mycket snack och mycket skratt, som vanligt :) . och jag fick inviga min klänning, julmust-mission slutfördes, och sanningar kom fram. (jajaaa..) haha. nu blir det väl inte mer förrän nyår.. och då jävlar !

Inga kommentarer: