söndag, november 26, 2006

Stockholm - here i come!

Jag har sett fram så emot att komma bort och tyckt att de många små resor som varit inplanerade varit så rätt i tiden. Men nu, nu när det väl är dags så känner jag inte så längre. Allt är ju bra nu! (ja, så bra som det kan bli liksom..) Denna helgen gav allting en helt ny vändning. Att vara ute utan att träffa de människor som beter sig som svin och behandlar en som luft utan anledning var en befrielse. Det var lagom av det mesta och jag lyckades att inte göra bort mig något sjukligt för en gång skull. Alltså inga nya ångest-moment. Tvärtom, det som kännts lite jobbigt på andra områden, känns bara bra nu. Det fixar sig liksom, jag vet det. Men mycket vill ha mera och vill stanna hemma och fixa saker ännu bättre och inte bara fly fältet. Fast samtidigt är det kanske bra att få ytterligare perspektiv på det hela och ge allt lite tid. Aja, i vilket fall som helst.. imorgon åker jag till Stockholm vare sig jag vill eller ej. Men klart att jag vill juuu! Jag menar det är ju Stockholm! Och det ska bli toppen! Och det är ju bara ett par dagar och inte över någon helg, så förhoppningsvis missar jag inte allt för mycket ;) . Ta väl hand om er. Vi ses snart igen!

1 kommentar:

Charlotte sa...

hallå nu måste du blogga upp dig!! (piss, det är den 1 dacember och jag känner inget, gör du?)