tisdag, september 12, 2006

ny dag

nu är det ny dag. ny jobbdag. men jag har sovit otroligt dåligt i natt faktiskt. jag undrar varför. för mycket att tänka på? det ligger nått i det. har den där konstiga känslan i magen också, men vet inte riktigt vem eller vad jag ska relatera den till. det känns bara konstigt... allt typ.
jag hoppas att timmarna fram till lunch går snabbt, i think i need som serious girltalk. och jag hoppas att vädret blir varmt idag, för nu klär jag mig i shorts idag igen. jag vill ha värme.
nu ska jag leta upp en bra skiva som jag kan lyssna på på jobb idag. på vägen dit blir det väl eamon - how could you bring him home ett antal gånger eftersom det är typ allt jag lyssna på.

för övrigt har jag vant mig vid det nya utseendet på bloggen och jag gillar det.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Jag gillar också det, utseendet på bloggisen! Love.