tisdag, september 12, 2006

huvudvärk

naturligtvis glömde jag ju skiva imorse, så istället fick det bli mp3n idag. både på väg till jobb, på jobb, på väg till och från lunch och på väg hem. och den enda låt jag lyssnat på är eamon - how could you bring him home. så det blev ett par gånger om vi säger så.
lunchen med vännerna var otroligt trevlig. och god också för den delen. och solen lyste och jag hade kunnat sitta på uteserveringen hela dagen och bara skvallra.
annars har eftermiddagen mest handlat om huvudvärk, förvirring och trötthet. alldeles för mycket papper och svåra saker och mycket att hålla reda på. jag är trött.

imorgon är det ledigt och fika i stan, och lite mer politik. och imorgon åker challe, hoppas att hon får det super och köper mycket fint som jag kan låna av henne sen.. mohaha.

men vem ska jag nu skapa "skandaler" med i helgen? ... eller nä, just det.. det skulle bli en lugn helg detta.. :)

1 kommentar:

Pontus sa...

Nej den är inte instrunental det är långt intro, men jag kan skicka min version till charlotte så kan hon skicka den till dig, Kan även skicka hennes version av Gamla fria nord som Lasse har gjort en cover på.