tisdag, augusti 22, 2006

the shit

prison break is the shit helt enkelt!
spelade in det igår, eftersom jag var på festivaläventyr, och såg det imorse! ååh, så bra det äääär! så het han äääär! och så spännande det äääär! äntligen har man nånting att se framemot på måndagarna igen!

igår upptäcktes Clark , hade inget att göra direkt och råkade höra lite från tältet så vi ställde oss där och lyssnade och det var en mycket positiv överraskning faktiskt! måste undersökas mer noggrannt! Suburban Kids With Biblical Names var också bra, synd bara att man inte kunde låtarna direkt. det får bli ändring på det snarast!

Och the surprise på årets festival! Lars Winnerbäck spelar på torsdag! Visserligen inte sina egna låtar (utan Mikael Wiehes, antar jag?), men ändå. Lasse is the shit tooooo! Och räkna med att jag är däääär!

(det känns som att jag raderar ut en del av mitt liv, en del av mitt jag, en del av min kärleken, en del av allt. jag vet inte om jag klarar det faktiskt.)

Inga kommentarer: