tisdag, juli 11, 2006

bara det

jo visst skulle jag kunna glömma alltihop och bara traska på och vara öppen för nytt, men

jag vill inte.

de tilltalar mig inte.
visst kan de vara charmiga och söta och snälla, men inget slår
din charm, ditt leende, ditt skratt, din röst på telefon och dina dumheter som vi skrattar åt tillsammans.
(okej, jag skrattar inte alltid, men försöker iallafall, för jag vet att du är snäll..)
det är det jag vill ha.

bara det.

(jag tror nog fortfarande att det är t h e door..)

1 kommentar:

Charlotte sa...

jag gillar dig maddis, men det vet du :) . jag tycker att du är värd hur mkt som helst och du ska helt enkelt ha honom. för vill du ha honom och mår du bra av honom, då måste du ha honom. måste prata med dig också men kan inte väcka dig nu, tar det imorgon. puss