måndag, januari 16, 2006

Årets rockbjörnar

Årets svenska manliga artist: Darin
Årets svenska kvinnliga artist: Laleh
Årets svenska grupp: Bodies Without Organs
Årets svenska låt: Timbuktu – ”Alla vill till himmelen men ingen vill dö”
Årets svenska album: Kent – ”Du & Jag Döden”
Årets svenska nykomling: Laleh
Årets utländska artist: James Blunt
Årets utländska grupp: Green Day
Årets utländska låt: James Blunt – ”You’e beautiful”
Årets utländska album: Madonna – ”Confessions on a dance floor”

6 stycken av 10 blev iallafall som jag tyckte, så jag är absolut nöjd :) . Och de 4 som inte blev som jag tyckte (årets svenska manliga artist, årets svenska kvinnliga artist, årets svenska grupp, årets svenska låt) tycker jag ändå var värdiga en rockbjörn allihopa. Så det blev en bra utdelning i år.

Inga kommentarer: