onsdag, december 28, 2005

Rockbjörnen

..och jag röstar på :


Årets svenska kvinnliga artist : Robyn

Årets svenska manliga artist : Lars Winnerbäck

Årets svenska grupp : The Ark

Årets svenska låt : Thåström - Fanfanfan (egentligen vill jag ha med Robyn - Be Mine här också, för den gillar jag.. just är jag väldigt svag för Fanfanfan dock)

Årets svenska album : Kent - Du Och Jag Döden

Årets svenska nykomling : Laleh

Årets utländska artist : James Blunt

Årets utländska grupp : Green Day

Årets utländska låt : James Blunt - You´re beautiful

Årets utländska album : Madonna - Confessions On A Dance Floor (har egentligen inte hört så värst mycket från något av de nominerade albumen, men det blir Madonna eftersom jag gillar låten Hung up)


Alla nominerade kan ses här.

Inga kommentarer: