tisdag, oktober 27, 2009

funderingar

ja, man är ju förvirrad nu för tiden liksom. ändå blir jag mer och mer klok över situationen när jag tillslut lyckas få fram de där svaren som jag så länge velat ha. de där kommentarerna som gör att jag inser hur det hela egentligen ligger till.. och så vet jag ju vad det är som egentligen är viktigt för mig, vad jag behöver och vad jag vill ha.

men tycker det känns lite lustigt när jag tänker på hur jag i början av året helst av allt bara ville åka till usa, hur jag några månader senare trodde att jag snart skulle flytta till dubai, och hur jag idag vet att jag kommer åka till brasilien till våren. det ska vara intressant att se var man egentligen håller hus om ett par år, jag som egentligen bara vill vara i sverige. haha.

tentaångest deluxe nu! men snart är det förhoppningsvis över, och då är det bara jag, jag, jag!

1 kommentar:

Chriss sa...

Det är viktigast med dig!