torsdag, mars 05, 2009

I don’t wanna work today Maybe I just wanna stay Just take it easy cause there is no stress.

I know it’s not an awful crime Something special in my mind Nothing’s gonna cause me distress. I text my baby on her phone Try to get her Sexy body home That’s the way I wanna spend my day Got to find an alibi Cause I don’t wanna waste my time I don’t wanna feel this stress. It’s not that I’m lazy I think I’m just crazy

jag vet inte om man är tvungen att nå botten innan det går att vända upp igen.. men det kändes ungefär så. för efter tisdagens sammanbrott, så var det bättre igår. och idag har det varit på topp! solen tittade fram, himlen var blå.. och det till och med luktade vår. jag har bara mått bra bra bra. och jag är så glad glad glad. beror kanske delvis på våren, men så många andra grejer också. och jag kan fortfarande knappt fatta det, men det känns så bra det här. och skolan är inte omöjlig, man kan allt man vill. och jag sprang en runda i stan idag mest bara för att jag vill njuta av stunden. yeey. (fan va skönt det är att vara tillbaka :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

gillar no stress låten såå mkt. pepp-låt!! goood att du mår bra igen :) själv är jag og också på bättringen... NYC HERE I COME

Anonym sa...

Haha yes det VAR nyss 90 dagar. Ohh myyy jag har glömt skriva upp manolo-adressen kom jag på nu, Du minns inte ;) ?

Anonym sa...

Yes jag kollade upp det förstås :) vi ska bo vid broadway typ. 41st street