torsdag, november 20, 2008

torsdagkväll.. var tog denna veckan vägen?

jag har typ så där en miljon saker att göra. ändå sitter jag här.
min blogg.
shit vad tiden börjar dra ihop sig.
jag borde städa, ordna upp, sortera, organisera.
helg, snart helg.
då ska jag skicka alla de där mailen som väntar på att bli skrivna.
och så ska jag läsa juridik så att ögona blöder.
och så ska jag göra upp en plan.
en ny plan.
ytterligare en.
över allt jag ska göra nästa vecka..

jag gillar att ha mycket att göra. det är jobbigt bara när jag är så trött att jag inte orkar göra något av det. inte ens svara på de roliga mailen.
men istället planerar jag nyår, och det är ju kul.
jag borde gå och lägga mig nu.
godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just det men det får det bli ändring på i juletider. Usch fast den sköna sängen behandlade mig illa inatt för jag hade insomnia så sov istället till typ elva(men såg julkalendern och somnade om igen). Inte bra. Ha en trevlig resa till sthlm!