måndag, september 22, 2008

lugn bara lugn, inga hjärtan krossade..

alltså jag saknar faktiskt min blogg. jag tycker om att skriva här, trots att jag allt för ofta skriver saker som inte borde skrivas någonstans överhuvudtaget. nu för tiden hinner jag liksom inte med.. jag hinner inte skriva om alla roliga grejer som händer och alla äventyr jag är med om. nu mera skriver jag mest här när jag antingen träffat "killen i mitt liv" eller fått mitt hjärta krossat. typ. och det är egentligen inte så smart. något av det.
nu har jag varken fått mitt hjärta krossat (tack för det) eller träffat "killen i mitt liv". men det finns faktiskt en kille som är lite sötare, lite charmigare och lite bättre än de andra. fast jag låter det stanna därvid så länge. det känns rätt bra så faktiskt. (fast i hemlighet när ingen ser på smider jag planer och gör upp strategier på hur han ska hamna i mina händer.. haha. typ.)
däremot så saknar jag mina bästa vänner. detta är första gången jag inte bor i samma stad som någon av dem. men snart är det jul i guess, och då ses vi ju igen alla tre :) tills dess ska jag fundera ut bästa julklapparna (jisses.. hur ska det gå till?!).
nä, ingen rast och ingen vila.. nu ska jag koka en kopp te och så ska jag försöka räkna lite statistik till innan det är magnus betnér på tv klockan 21.55. puss på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt med julklapparna. Det är min tur att hitta på den bästa. Höhö

Anonym sa...

Glöm inte att vi fyller år också :) hah

Anonym sa...

Låter inte helt dumt alltså, jag kollar också på Idol. Den där Nils får mig att skratta som en maniac hahaha. Men den mörka tjejen med afro är HELT fantastisk, vilken röst! Önskar också att jag satt på ett café och bläddrade i tidningar hela dagen och sen kanske lite vin i den mysiga höstkylan på det! Imorgon ska jag ta hand om mig själv, ska bli så mysigt. Och vara hemmafru och laga middag hrrm haha. Saknar dig chilled crab wacka..

Anonym sa...

Nej inget intressant kappa än, får syna varenda vrå inne på Harrods eller typ Topshop! Halsduk blir från Mulbäret om jag har råd!
Inga vidare planer på middagen än, ska kolla in lite recept nu hade jag tänkt!
Blev det något shopping idag?
Jag hade inte haft något emot att sticka upp till Stockholm, saknar det och dig!!! Men får bli till våren..

Anonym sa...

9-17 mars, såå lite mer än en vecka!! Kan inte fatta det, ska bli heeelt fab! :D