måndag, augusti 04, 2008

reality

emellanåt förtränger jag, och lyckas ibland till och med glömma. men sen kommer det en konstig panikkänsla från ingenstans, och det känns ungefär som om någon skulle ta ett hårt tag om min hals och trycka. trycka. då blir jag lite rädd för mig själv. och när jag av någon dum anledning råkar tänka till, så blir jag bara illamående. varför är det inte bara en dålig dröm?

fast jag hämtar mig. det vet jag. men kanske inte just idag. och kanske inte till helgen. kanske inte heller precis när skolan börjar, det vet jag inte ännu. men nångång kommer jag inte känna såhär länge. fast jag är osäker på om jag någonsin igen vill sätta mig den situation som gör att man kan känna så här.


ps. fick precis syn på att föregående inlägg var mitt 1000de här. jisses. tänk vad mycket skit jag har fått ur mig genom dessa 1000 inlägg.. det är knappt så jag vågar bläddra tillbaka.

Inga kommentarer: