måndag, mars 31, 2008

förvirrad. allt är så himla typiskt..

denna helgen har varit den bästa på länge alltså. jag har haft det så himla bra (trots att jag hjälpte m att flytta klockan 8 lördag morgon, bakis och supertrött). naturligtvis har vissa moments gjort det hela ännu lite bättre. men nu, måndag, är jag mest förvirrad förvirrad förvirrad. jag vet inte vad jag vill. eller kanske, jag vill alldeles för mycket. och jag vet inte hur jag ska ta ställning till en himlans massa saker. och jag vet inte vad jag ska göra?!?
seriöst, jag skulle behöva någon som sa till mig precis vad jag vill. och vad jag ska göra. och vad som är bäst.
dessutom så är jag supertrött idag. känner mig mer eller mindre som en zombie. och snart måste jag bege mig ut för att barnvakta. leka. jag orkar inte idag.

Inga kommentarer: