torsdag, februari 14, 2008

egentligen en helt vanlig torsdag, men ändå inte..

idag är det typ den bästa dagen på länge. ni kan inte föreställa er vilket underbart väder det har varit idag! det har varit sol sol sol och jag blev så lycklig när jag vaknade! efter lite städning, dusch och frukost drog jag mig upp i stan och bara gick och njöt av det fina vädret. köpte lyx-kaffe så här på alla hjärtans dag! sen åkte jag och mitt träd (hah) till ikea och köpte min spegel och lite annat småplock (sugroon typ ;) denna gången fick vi hem den hel och han skruvade till och med upp den till mig. he's cute. så nu kan jag spegla mina kläder utan att behöva stå på toalocket och kolla i badrumsskåpsspegeln. nu äter jag choklad och är glad över ett såå kul besked! åh jag är så glad och hoppas så innerligt att vädret fortsätter vara så här fint som det varit idag!

Inga kommentarer: