tisdag, december 25, 2007

jul..

tänk att man kan njuta så mycket av att vara med sin familj och sina syskon. är hemma över julen och försöker ta vara så varenda minut. igår var julafton med en alldeles ny tradition. han börjar bli stor nu, min storebror. han är liksom vuxen och det är lite så där mysigt på nått sätt.. hah. och tänk att ett litet godjul ändå kan ställa så mycket till rätta. eller nä, men det säger mig att allt kommer bli bra tillslut. det är väl bara det att det kommer ta lite längre tid än vad jag kanske vill.. men det kommer bli bra, det vet jag. för vi är bra.
jul.. ja julen. visst känner jag mig lite snuvad på denna julen, precis som förra. förra julen spenderades i värmen, vilket bara inte stämmer liksom. och denna julen har jag haft alldeles för mycket att göra och tänka på att jag liksom inte riktigt hunnit njuta.. men men. snart börjar mellandagsrean, vilket aldrig är fel.. och så ska jag försöka hinna med att träffa lite folk, festa och fira in det nya året, utföra lite ärenden, och plugga lite.. innan det bär av mot stockholm och mission: inredning! ska bli så kul :) .. sen är alla välkomna att hälsa på! alltid!

Inga kommentarer: