tisdag, oktober 23, 2007

plugg-paus

jag tog pluggpaus. det tjänar ändå ingenting till att läsa när man tänker på något annat. annars undrar jag mest hur jag ska lyckas lära mig allt jag bör kunna om marknadsföring innan söndag? återigen skulle man behöva lite fler timmar på varje dygn. på torsdag ska jag iallafall storhandla. det är typ veckans happening! då kommer pengarna! ja, som vi konstaterat idag, de flesta samtal numera handlar om pengar, eller mat, eller pengar och mat. fast på något sätt tycker jag att studentlivet är lite charmigt på något sätt. fast kanske inte jämt, en såndär vecka med obegränsade resurser och utan plugg hade varit skönt lite då och då. så jag hade kunnat köpa den där "rehab"-tröjan som jag såg. och ett par nya jeans. och en klänning typ. och ett par handskar, för mina händer fryser. och ett gymkort kanske. då kanske jag skulle börja träna?! för övrig så är det faktisk rehab nu. jag har inte druckit sprit på sex dagar. jag tror det är rekord sen stockholm upplevelsen påbörjades. visst är det hemskt?! och sen så lyssnar jag på backstreet boys, det är nostalgi om något. jag såg top 10 at 10 på mtv imorse, temat var vinterjackor (vem kommer på ett sådant tema egentligen?!?) iallafall, boysen var med och jag rusade in på mitt rum och laddade ner allt jag hittade med dem. de är faktiskt bra. och det känns så där bra och tryggt och hemtrevligt på något sätt ni vet..

... nä om man skulle ta och sova ett tag kanske? denna kvällen har redan spårat fullständigt. så det är kanske lika bra att bespara er på resten... så att jag inte outar alla mina konstiga åsikter för er också liksom. fast först måste jag faktiskt läsa case - chapter 8 i foundations of marketing. erkänn att ni avundas mig?!

Inga kommentarer: