torsdag, oktober 18, 2007

it's all about happiness

kom att tänka på en sak. var hemma hos challe och drack vin innan en fest för några veckor sen. itunes spelar musik. challe går in i badrummet. när hon kommer ut har datorn slumpat fram who knew - pink och mycket misstänksamt tittar challe på mig och frågar "är det du som har valt denna?!" haha. "näee, är det misstänkt eller?" "JAAAA" .. hah.. aja, they know me.

och när jag skulle berätta för chrasse om mitt nya favoritgodis som jag hittat.. "det är sånna här du vet... kommer inte på vad det heter.. " "tutti frutti med choklad menar du?" "jaaaaa, hur fan kunde du veta det?" "jag vet inte, jag bara kände det på mig.." ja, som sagt, they know me.

och sen en helt annan sak. när jag träffade sthlm i helgen och han plötsligt utbrister "jääeevlaa paack!" på grövsta skånskan, haha, "härmade du mig eller?" "haha, jaa.." "men brukar jag säga så? .. eller jo det gör jag ju, men gör jag det verkligen så att du hör?" haha.. trodde bara att jag sa så när ingen hörde.. haha.

Inga kommentarer: