tisdag, oktober 30, 2007

GPL in a nutshell (jag kom på en ny! haha)

jag googlade (tycker det är skitballt att googla liksom har blivit ett verb.. det stod till och med i vår marknadsföringsbok att "to google" var ett verb.. jag ska också skapa ett verb.. hmmm..) några väl valda namn och hamnade på challes blogg. började läsa och minnas och en inre glädje spred sig. det var inlägg från förra sommaren. ja alltså förra sommaren var verkligen one of a kind. vi gjorde så mycket kul! och våra powertalks! jag saknar dem. även fast de flesta mest handlade om fisken hit och fisken dit. det gjorde för övrigt det mesta det året. MEN iallafall. så många sjuka utekvällar, äventyr hit och dit, mysiga stunder och skratt. vi liksom, vi. snart är det vi igen och herrejisses vad kul vi ska ha det!

ps. hur kunde vi glömma vår 10års dag?!

(och så längtar jag tills vi ska ha en sån där vanlig och bara bra bra bra utgång i malmö igen, med vin och drinkar och hela kitet! alltihopa vi!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver så fint. Vi får fira våra tio år när vi är kompletta!

Anonym sa...

oj 10 år.. nu har jag verkligen blivit gammal..