måndag, oktober 08, 2007

don't hate the player, hate the game.. eller hur var det nu?!

alltså detta året, ja vad ska man säga? det kommer nog inte gå till historien som tidernas bästa (fast vem vet vad som händer här näst?) och antagligen inte som tidernas sämsta (inte så här långt iallfall..) men det kommer nästan helt säkert gå till historien som tidernas sjukaste år. alltså det är helt sjukt vad mycket "dumheter" man kan åstadkomma på ett år (eller 9,5 månad som det har gått hitintills). det började väl i och för sig ganska lugnt (eller kanske satte jag ribban redan vid nyårsfirandet??) , började väl spåra någonstans i april-maj och sen har det bara gått utför. sommaren hade sina "höjdpunkter" och sen blev det höst och stockholm och här måste det väl snart ha nått sin absoluta höjdpunkt, eller? ja haha. jag blir inte förvånad över något längre.. helt sick! fast oftast ganska kul också. oftast..

men men, jag försöker se det som: man är bara ung en gång i livet ?
(innan kände jag mig lastgammal, men här i stockholm är ju nästan alla äldre än mig så jag börjar känna mig ung igen, är det inte härligt? eller så beror det på något annat, det här med att hålla kroppen ung och frisk .. kanske stämmer det? haha.)


(och sen tänker jag på högstadiet.. inte hade väl någon kunnat tro detta om mig då? eller?! haha.. högstadiet ja.. nä, jag kan faktiskt inte påstå att jag saknar det.. inte nämvärt.. men allting har sin tid. så är det nog..)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tur att jag började sjunga på den på fyllan.. suuuuuuuuck haha..

Anonym sa...

haha trodde det var därför du skrev det hahah siiick.. kommer du ihåg när vi satt där ute?