fredag, september 28, 2007

freitag

stockholm lever livet. alltid i sin egen takt. men i eftermiddag beger jag mig söderut. mot malmö. kl 16 är lasse på folk & rock, lilla torg. då sitter jag på tåget, så det gick inte nä. men å andra sidan, efter 1 och en halv timmes kö träffade jag ju honom i onsdags. med autograf på både tröja och skiva gick jag därifrån som vilken annan fjortis som helst och plötsligt kändes allting lite bättre. lasse lasse lasse, det blir skivan på repeat på tåget. tillsammans med lovely (hrm..) foundations of marketing. visst låter det bra?! :) so long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU HÄR ÄR DET INTE DIREKT UP-TO-DATE VA! Javisst var det en genialisk plan, någon gång i slutet på januari kanske? Det blev det som du och jag snackade om på Debaser!

Buck sa...

Visst var det! Daugava är inte så kass. Diggar den irlänska inspirationen. Då får väl vi göra likadant, länka till varandra med en liten postning? Cheers

www.hylliesports.blogg.se