onsdag, augusti 08, 2007

spit it out

Igår var stan full av poliser, det var fotboll igår. Tycker det är så sorgligt att de två meningar ska behöva ha med varandra att göra. Varje gång likadant. Sad but true att folk inte kan uppföra sig. Jag köpte nya träningskläder igår, en helt ny outfit. Så nu har jag ytterligare en anledning att fortsätta träna. Det gäller att motivera sig liksom, och ikväll blir det fullt ös. Inte verkar jag få någon skatteåterbäring i år dock, tråkigt tråkigt. Det hade inte suttit helt fel liksom. Imorgon kommer besked2. Då får vi se hur det går. I vilket fall som helst åker jag nog till stockholm den 21e. Inte mycket att göra här idag, men solen lyser, och det gillar vi!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ETT JÄVLA PACK! Eller vad säger du? Hahahah. Nya träningskläder låter hett, vad blev det?

Anonym sa...

Ja lunch lunch lunch. Hungrig som man är..

Charlotte sa...

Nääee jag BLOGGSTREJKAR haha. Typ inte med ändå. I CAME FOR STOCKHOLM, INTE SANT?

Charlotte sa...

I came for absurt. Utan absurt blir ju livet så boooring.

Anonym sa...

här va de bloggtorka..