torsdag, augusti 23, 2007

ja..

..ville bara säga att jag fortfarande lever ja. det är kanske knappt, men dock. imorgon är det sista dagen på jobbet, sen sista natten med gänget och på söndag flyttar vi. fråga inte hur det känns för jag har fortfarande inte hunnit känna efter än, men jag lovar den dagen kommer nog så småningom och då kommer en rapport om vad som händer, har hänt och kommer hända. och så den nya stockholms-bloggen såklart! ja, när jag har tid som sagt...

och det ska bli skönt att slippa behöva oroa sig över att stöta på någon man inte vill träffa och ständigt behöva kolla sig över axeln. men jag ljuger om jag säger att det är bra så här, jag skulle vilja titta lite till. bara lite, en sista gång liksom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Challeeeeeeeeee vet. Visste också att det skulle komma ett sms i samband med T&S... LET'S TALK TONIGHT!!!! Drunktime

Anonym sa...

Jag glömmer aaaaaaaaldrig vad vi skålade för! Det är faktiskt på serre det som gäller!! Ikväll ska bli gött mos, moset på moset!