lördag, augusti 04, 2007

it's not that i'm right it's just that you're wrong

idag har det varit sol, solen gör mig glad nästan alltid. det är så skönt! ikväll blir det billie the vision & the dancers, de gör mig också nästan alltid glada! så det känns ändå bra det hära, ingen anledning att deppa alltså. och jag har köpt en rutig skjorta, så nu kan jag välja nästan vem som helst, jag kommer ändå matcha liksom! hur bra är inte det ?! .. hah. smsen som väckte mig i natt var också ganska roliga, jag skrattade nästan rakt ut. det bara liksom ja, är komiskt på alla sätt och vis. allting. och sen så kan jag inte låta bli att skratta när jag tänker på "ja, för att kolla på dig!" , bara för att det känns så himla bra liksom. just nu känner jag att denna helgen kan få vara hur länge den vill..

Inga kommentarer: