måndag, augusti 13, 2007

Chilled Crab Whacka

det är jag. fast bara när jag är gangster. (låter nästan som kyld krabb macka.. och det låter ju jävligt mycket gangster.. haha..) helgen har varit trevlig. en lugn men ändå lite fest och god mat och vänners sällskap, vad mer kan man begära? massa skratt som vanligt och så malmö-runt i jakten på brunch. tyvärr orkade jag aldrig SJU mackor, men det var gott iallafall.

stockholm? jo, jag kom ju in. absurd tanke att jag befinner mig i stockholm om 2 veckor, men så ska det bli. känner mig faktiskt laddad. och jag ska köpa dator, wee den ska vara snygg, det är mitt största krav. boende? nää.. har jag ju inte hittat än, men sa jag att jag ska köpa dator? .. vem behöver bo liksom? bara man kan surfa. och i stockholm så slipper jag kolla mig över axeln hela tiden över människor jag inte vill stöta på.. bara det liksom! men om ifall det skulle vara så att du har en flyttkartong över i stockholm, som jag kan bo i.. så kan du ju alltid höra av dig..

Inga kommentarer: