torsdag, juli 12, 2007

what goes around comes around

i really do think.

annars börjar väl saker och ting ordna upp sig. typ. efter typ två veckors (! haha) återhämtning efter midsommar, blev man körd i botten igen i västra hamnen i tisdags. fast det var trevligt när vi satt och pratade om allt och inget och att vi inte fick förlora vår "barndom" och the best "kiss" ever och lite andra grejer. och sen blev det mcdonalds som ledde vidare till ketchup på fingrarna och ja.. resten är historia. en historia vi kommer att skratta åt länge (precis som alla andra galenskaper vi sätter oss för..) och fortfarande undrar hur allting egentligen hände? som sagt, det var trevligt i tisdags, inte riktigt lika trevligt i onsdags dock. bussresan in till stan gick mest åt till att fundera hur jag skulle sitta för att må minst illa.. men framåt kvällen ordnade det upp sig rätt bra ändå. och idag är jag absolut i form! 2 par jeans på 2dagar är också ganska bra utdelning och det gillar vi. och imorgon ska det lunchas och sen blir det fullt ös igen.. (hrmm..) fast det känns som att bitar har trillat på plats (när man väl har fått tömma ut liksom..) och det kommer gå fint!

"Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort vad dom har tänkt För jag vill inte bli en sån, så har jag lärt mig det igen Det kanske passar nån, men inte mig och inte än"

Inga kommentarer: