torsdag, juli 05, 2007

list it!

Nämn något som gjorde dig glad igår: hmmm.... tråkigt men sant är att jag knappt kan komma på något... det skulle vara min nya kalender kanske?
Vad gjorde du kl 08 imorse? kom till jobb, satte på datorn och radion och var allmänt nedstämd.
Vad gjorde du för 15 min sedan? skrev ut och läste igenom jobbansökningar som kommit in.
Det sista du sa högt? ja
Det senaste någon sa till dig: har du satt in din mat? (i micron)
Vad har du druckit idag? apelsinjuice, päron mer, kaffe med mjölk.
Vad var det senaste du åt? polly-godisar
Vad var det senaste du köpte? polly-godisar och mobilpengar till challe
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? regn, regn, regn.
Godaste glassmaken? typ så här vanilj med choklad i eller något. päron annars.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja. jag måste helt enkelt..
Sover du tungt? definitivt inte inatt, men annars ibland..
Drömmer du mardrömmar? det händer. om att folk dör, eller att det brinner eller så. men inte så ofta faktiskt..
Trivs du med ditt jobb? jadå
Favoritklädsel? ingen aning... jeans väl. typ.
Favoritlåt just nu? apologize - timbaland
Vad ser du om du tittar till höger? en räknemaskin
Vad gör dig glad just nu? att jag har semster från och med imorgon
Vad ska du göra härnäst? köra och hämta post och hämta papper hos revisorn
Höger eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? uttråkad och besviken
Favoritgodis? har nog inget längre..
Kläder just nu? blöta jeans och lila tischa.
Sommarplaner? om det någon kom tänker bli sommar här så blir det förhoppningsvis stranden. och så lite öland också.
Hur många kuddar sover du med? en
Spelar du något instrument? piano. ytterst lite gitarr
Morgon eller nattmänniska? definitivt inte morgonmänniska iaf
Vad är viktigast för dig? mina bästa vänner och min älskade familj
Är du kittlig? det händer :)
Snarkar du? det hoppas jag inte. fast en del ljud kan jag nog ge ifrån mig.. haha
Stjärntecken? stenbock
Äckligaste insekten? typ tveskärtar och silverfiskar och gråsuggor
Stökigt eller välstädat? välstädat
Längtar du mest efter just nu? att allt ska bli som jag vill (kanske inte allt, men något iaf..)

Inga kommentarer: