tisdag, juli 24, 2007

att förstå eller inte förstå..

att försöka göra en lång historia kort går helt enkelt inte insåg jag nyss. att försöka förklara varför för någon som inte har hört något innan går heller inte. och det är väl just det som är det och därför jag är så trött på det.
annars har jag kommit på hur kul det är att läsa johannes blogg och ronnie sandahls krönikor.. kanske kommer de ta mig ett steg närmre den där oscarsgala-nobelfest-grammisgala-mega-stora-dyra-lyxiga-festen vi ska ha...

5 kommentarer:

Charlotte sa...

OM KVÄLLEN INFRÄFFAR SKA TIMBUK, SNOOK, LASSE OCH TINGAN(+ crew förstås) SPELA! Ja gärna typ Madonna också..

Charlotte sa...

Ja jävlar vad kul det kommer bli..

Anonym sa...

Haha japp fast mycket bättre och säkert hundra gånger mer äkta!! Och fr SWE dessutom ;)

Anonym sa...

Ja den är också grym grym geeerym. Tror Snook spelade båda i helgen. ÅH JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ ATT DANSA. (Haha "ERIIIIKAAAAAAAAAAAAAAAAA". Det är så jävla ball att man dör)

Anonym sa...

Haha man är väl kreativ... hrmmm