onsdag, juni 27, 2007

you're a falling star, you're the get away car..

du. ja du. mer tänker jag inte skriva.. för du vet redan.

imorgon (eller på fredag) ska jag köpa en ny kalender. en som räcker från denna sommaren till nästa sommar. och så ska jag börja planera min framtid. inte för att det går egentligen, men i den mån jag vet... shit, fatta att det faktiskt inte går att planera nånting alls.. men ändå.. skriva in skivsläpp kan jag iallafall göra, och konserter, fast jag kan inte planera var jag ska se dem, för det vet jag inte heller. jisses, jag kan faktiskt inte planera in någonting alls insåg jag plötsligt.. inte ens.. äh, nä.. jag ska bara övervinna minna rädslor. och plötsligt när jag skriver detta så inser jag att det faktiskt inte är höst snart.. inte på lång tid. fast börja inte prata månader och veckor, då låter det så kort igen.. men med tanke på allt jag ska göra innan det blir höst, så måste det ju helt enkelt vara lång tid. jag tycker inte om förändringar, det har jag liksom konstaterat för länge sen, men jag kan ju försöka lära mig iallafall..

Inga kommentarer: