torsdag, juni 07, 2007

vilken är den egentliga sanningen?

believe it or not, smart & gott har en hemsida! woho, TYP! nämen faktum är att jag faktiskt googlade snabbt & gott (smart&gott) för att jag hoppades finna viktig information om tom fritz-uppköpet. men nä! lönt att ha en hemsida om de inte lägger upp information typ.. och tom fritz, ja de är inte mycket bättre, de har inte ens en hemsida.. och nu undrar jag då, hur hände egentligen den här affären? finns tom fritz överhuvudtaget längre? och vem är tom fritz? och hur kan man döpa kioskerna till mariedalskiosken I och mariedalskiosken II? det kallar jag kreativitet!

nu ska jag gå och skaffa mig ett liv! soo long!

men ps. lyssna på detta: "Den blågula Snabbt & Gott profilen går som en röd tråd genom allt från fasadskyltar och menytavlor till kläder och annonser." VILKEN GREJ VA?!


ps2. jag borde inte håna smart&gott på detta viset, jag menar smart&gott är ju ändå smart&gott... men jag tycker nog lite synd om tompa bara!

Inga kommentarer: