fredag, juni 08, 2007

vi kan bara sitta här och bara bara se såpbubblan dala mot sin undergång men vi sjunger sång-en-två-tre bara bara du och jag det är nu idag

denna veckan har varit konstig, k-o-n-s-t-i-g. på något sätt, men egentligen kan jag inte förklara varför. bara en känsla. det har varit djupa tankar, men bra tankar. och jag mår faktiskt ganska bra after all. sommaren är verkligen här och idag gjorde jag årets bikini-premiär. bara i trädgården, men dock. det var varmt, men ack så skönt! nu spelar jag förra årets studentskiva och gör mig redo för kvällens studentfest. (igår var det exakt ett år sen jag åkte runt i stan och spelade denna skivan på högsta volym och skrek tills jag inte kunde prata..) det känns som att jag är utomlands, det känns som att det är semester och det är sommar! det är en sjukt bra känsla, och detta ska bli en supertrevlig kväll!

Inga kommentarer: