söndag, juni 24, 2007

söndag

life's weird. en veckas semester är slut och vad har jag egentligen gjort? inte mycket. lyckats åstadkomma tidernas värsta bakfylla, men det är väl det enda. haha. men midsommar var trevlig. mat i mängder, men ändå. ett dygns midsommarfirande och jag börjar sakta återkomma till verkligheten. imorgon ska jag jobba, jag vill inte. men så är det. det känns som att sommaren är över faktiskt. sommaren var typ den där helgen för några veckor sen då det var underbart väder, nu känns det bara som att det går mot höst. fast om två veckor har jag ju iof semester igen. det är nice. och då får jag också beskedet. jisses, jag vet inte ens vad jag hoppas på, jag bara låter det komma. det fixar sig alltid på något sätt. annars har jag typ plöjt igenom massa dålig tv. hur kan man liksom ens komma på alla dessa tvprogram och dokusåpa-liknande serier? nyss såg jag janice dickinson's model agency, ganska intressant ändå faktiskt. och jisses vad många snygga människor det finns faktiskt. men ändå.. och så känns det lite som att jag aldrig kommer komma in i den där drömmen igen, det är now or never typ, men vi får se.. det känns inte jättebra just nu iallafall, men det kanske fixar sig igen. hoppas.

Inga kommentarer: