söndag, juni 03, 2007

a night to remember as the night i talked to my future husband for the first time

jisses vilken kväll.. de omständigas afton med tre förvirrade töser som irrade omkring utan att riktigt veta vad de höll på med. men vi kom ju fram tillslut, efter mellanlandning. och skånes ljudpark var till belåtenhet och det blev en ganska lagom kväll liksom. och jag menar, vad gjorde det att det inte blev något majken tajken i fredags när vi istället fick denna kvällen? ett plåster på själen och jag tror att jag är ganska övertygad om att jag gör rätt nu. no more, no more. challe är himma och sommaren står på vänt, det är härliga tider nu. (inget, inget ska få dra ner mig nu..) imorse vaknade jag av att det luktade sommar i hela mitt rum. fönstret stod öppet och det var så härligt!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

lätt att glömma haha. jag glömde det ju under kvällen också. igår var vi förvirrade men ack vad kul vi hade!!

Charlotte sa...

"jag kommer aaaaaaaaaaaaldrig hitta en kille på möllan" heh