tisdag, april 24, 2007

there is a life out there that you have to live

ibland tycker jag riktigt illa om msn och sms och sånt som gör det så simpelt, så enkelt, men samtidigt så svårt. så mycket tolkningar och så mycket missförstånd. men ändå sitter jag där gång på gång och väntar..
annars tampas jag med min tidångest. även om jag försöker att inte tänka på det. det är faktiskt jobbigt att det ändå snart är höst. JAG HINNER INTE! okej?!
och så både längtar jag hysteriskt till helgen och föraktar att den snart är här. jag hoppar från ben till ben, men vet och försöker att komma ihåg att tiden går vare sig jag vill eller ej, med samma hastighet (även fast jag ibland tvivlar..) hela tiden, och att det ibland endast är tiden som kan ge en svar. så jag fortsätter vänta.. vänta på att jag ska våga. och så lyssnar jag på the attic.

och imorgon kommer challe!

1 kommentar:

Anonym sa...

en gång är ingen gång...