onsdag, april 04, 2007

kontorsråttans onsdagkväll, ju snabbare jag går och lägger mig, dessto snabbare blir det imorgon, och dessto snabbare.. please?

ett litet nervvrak? jo, det är väl kanske lite svårt att förneka kanske. men det är fortfarande bara bra. nu går min tankeverksamhet mest åt till att försöka komma på hur jag ska spela mina kort rätt, utan att någon kommer i klämm. problemet är att det känns ganska oundvikligt just nu.. men jag ska försöka lösa detta ändå.

challe är hemma och det är så kul! igår var det allmännt snack och skvaller hos challe, idag var det lunch och glass på det lilla torget. typ världens godaste lunch! imorgon inleds en långhelg med fullt ös! i like it, i like it a lot! imorgon ska bli en bra dag, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja har på mobilen, får se ikväll :) //c