onsdag, april 11, 2007

jajaaa suuugen (haha)

imorse fanns inte modette-målningarna kvar. visst om det hade varit någon som hade målat något över, men när det bara är klotter för att förstöra så är det lite tråkigt tycker jag. orka liksom? jaja.

annars? jag är frälst! kolla liksom! detta övertygar också rätt bra.. haha. sorgligt men sant. jag vet att jag har hävdat att lönt att lägga så mycket pengar på ett vanligt mys-set. men efter att ha kollat priserna har jag faktiskt upptäckt att det inte är mycket dyrare att köpa ett juicy-set i usa än att köpa ett annat "vanligt" mys-set här hemma. det känns som att det blir en liten beställning till sommaren när kusinen kommer hem.. även en ny victoria secret-scrub, ben&jerry-läppglans och lite annat smått o gott hade suttit fint. ett par skor blir det eventuellt också, det beror på ekonomin.. men såg ett par turkosa converse på en tjej i stan igår, de var riktigt heta!

Inga kommentarer: