måndag, april 16, 2007

jag hade inte tvekat en sekund över att hugga av den jäveln båda händerna, om jag bara hade haft möjligheten..

den jäveln som snodde min cykel idag alltså. må denna jävels liv förföljas av olycka. åh jag blir så fruktansvärt arg när jag tänker på alla dessa människor utan samvete och skuldkänslor som lever efter moralen: allt mitt är mitt, och allt ditt är också mitt! hur uppfostras egentligen människor? eller kanske snarare, varför uppfostras inte människor? för inte kan man väl vara så jävla intelligensbefriad att man uppfostrar sina barn till att sno! ha! trodde jag ja! jag säger inte att det var ett barn, för det har jag ingen aning om, men alla har vi väl varit barn nångång..
nä, idag hatar jag. och jag hade inte tvekat en minut över att hugga av den jäveln båda händerna.. fast då hade den väl börjat sno saker med munnen istället?

och kom ihåg, jag är inte bitter! jag är så in i helvetes jävla hatisk!

och jag behöver ju inte alls min cykel. nänä, den används bara dagligen, men okej. och åt helvete med den jävla självrisken...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallåja, jag börjar på allvar tro att jag är bortglömd? Jaja man kan ju alltid få reda på saker genom en blogg!! Haha jaja. Peace and love, jag vet alla ställen vi ska gå till när ni är här ... Kungsträdgården är så jävla underbar nu /C

Charlotte sa...

Mmm den mesen ska slås i bitar, lätt. Och ja, pizzan var god.. känns liksom inte onyttig för den är så tunn!! :)