söndag, april 29, 2007

HOT AS HELL, GPL!

en supertrevlig och hellyckad fredagskväll med lite av varje, dans, dricka, folk. och naturligtvis lite dumheter också, men på det hela otroligt bra och härligt att vara samlade igen.
tidernas flummigaste lördag på stan och sen match på ett kallt stadion. ingen rast och ingen vila, vi var speedade trots att vi borde legat utslagna. sen middag på davidshall, trevligt häng på möllan och så inkan med tingan + friends. vi fick lite att dreggla över och dansade och hade allmänt trevligt. igen! ytterligare en lyckad kväll. (och jag tog på mig uppgiften att fixa fram bountys, check!) vi planerade också kvällen då vi ska få varandra att göra det vi "missat" så att vi alla kan börja om från noll. det låter som att det kommer bli en sund kväll. sådana gillar vi.
började denna söndag med att städa upp efter fredagens festligheter, diskade glas & torkade bord och flaskor. allting klibbigare än klibbigast. sen iväg till mastodontbrunch. trevligt trevligt och gott gott. 1,5 timme lyckades vi hålla ut, sen tog det helt enkelt stopp.. väl hemma slängde jag bort min telefon och hoppades på att jag ska glömma att den existerar. men sen så bara gjorde jag det, bestämde mig. och nu har jag betsämt mig. PUNKT. inga diskussioner, inga kanske, inga men, inte nått. för nu har jag bestämt mig.

Inga kommentarer: