söndag, april 22, 2007

har jag nämnt att jag har tidernas bästa vänner?

denna helgen har varit bra. bra skit! fredagen spenderade jag o C här och laddade hem massa bra musik (som jag lyssnar på nu!) och snackade massa skit och skvallrade som vanligt! igår steg jag upp tidigt, duschade och körde in till stan. till frisören och kapade en bit på luggen, sen esp house och en latte, och sen körde jag hem igen. gjorde ingenting och kollade på vänner hela dagen typ och pratade med challizz (alldeles för länge sen!). sen förflyttade jag mig några hus neråt gatan till C och fick kladdkaka :) ... sen körde vi granny och lyssnade på bra skivor och fortsatte snacka skit och skvallra. och hade typ tidernas bästa samtal. det var skönt att prata och det värmde att kunna göra det! och det gav mig lite nya synvinklar och lite nya tankar och lite nya beslut. sen gick jag hem och drömde återigen en av de där underbara drömmarna. sov länge, men vaknade med den härligaste känslan i kroppen och dansade i princip upp ur sängen! nu äter jag fruktsallad och njuter av ett tyst hus då ingen annan är hemma och nästan längtar tills jag ska slå slag i saken. låt det nu gå bra!
ikväll är det spelning i lund. på onsdag kommer challe hem. och till helgen blir det fullt ös! jag tror jag trivs ganska bra med denna känslan i kroppen! nu ska jag fortsätta dansa! puss o hej ! :)

Inga kommentarer: