onsdag, april 18, 2007

..för vi kan poppa popcorn, vi kan hoppa i min säng..?

jag börjar på allvar tro att jag har en allvarlig störning i mitt huvud då jag lyssnat på dunka mig gul och blå typ så där 250 gånger sen igårmorse. det kan bara inte vara bra för hälsan?
annars dagdrömmer jag alldeles för mycket igen. det är inte heller bra för hälsan, tror jag. eller så är det just det det är. och så längtar jag efter en riktigt härlig sommarfest! och så drömmer jag om en massa fina kläder och skor som jag vill köpa, men brister ut i ett hånskratt när jag inser hur tunnt med shopping det kommer bli under maj. det kommer att bli en krisig månad, men pengar är en världslig sak, och det kommer hända mycket kul. resor kors och tvärs över detta avlånga land. jag saknar lite action, lite crazy happenings och sådant som man kan skvallra, diskutera, dissekera i timmar. det har varit lite dåligt med det om man tänker efter. fast jag blir väl aldrig nöjd? och så får jag lite ångest när jag tänker på hur snabbt tiden går. jag behöver tid! okej? och så behöver jag släppa allvaret, det seriösa, för annars kommer det aldrig funka.

Inga kommentarer: