lördag, april 28, 2007

en fet smäll på käften är kanske vad man skulle behöva?

på mitt bord står spriten uppradad och limeklyftorna är redo att slängas i drinkar.
i min mun smakas det jägermeister. (hur lyckades jag svepa den drinken?)
mitt huvud säger tjosan hejsan, ligg ner för guds skull!
och jag funderar på allvar på att kasta telefonen i sjön och aldrig mer plocka upp detta djävulens redskap!

men annars hade vi kul, visst hade vi? nämen seriöst så hade jag skitkul igårkväll!

och jag väntar tålmodigt på att vi ska trycka upp de HETASTE TRÖJORNA NÅGONSIN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi hade asball! ja hur lyckades vi svepa den jäveln alltså? jag tror jag dog när timbak spelades när vi kom in, lyckan var fullkomlig! allt var perfekt! ses sen honey, vår tröja ska bli så jävla snyggggggg

Anonym sa...

Ja för det ska de! Lila och allt! Och visst hade vi kul! ;) Vad annars? Puss
ps. Gillar Amos Lee-citatet, har faktiskt tänkt att den låten skulle falla dig på läppen