lördag, april 07, 2007

det gäller att börja planera i tid liksom...

vi har varit riktigt effektiva denna helgen ju, har planerat och diskuterat en massa.

1. mitt bröllop. vi satt på nyhavn och skrek ut över hela stället hur mitt framtida bröllop skulle se ut. servetter, dukar, klänningar, brudtärnor, rosenblad, blommor, kameror.. ja ni vet. haha.

2. mina barn. vi har gjort upp en perfekt tidsplan och hur jag ska gå tillväga för att få ihop mitt eget lilla fotbollslag. och namnen är ju klara iallafall.

3. mina bilar. fast okej.. där lämnar jag ju lite för min framtida man att bestämma. det tycker jag är snällt, haha.

4. min bröllopsresa. men där blev vi inte riktigt klara. har en del saker till att bestämma och planera där.. =)

TUR att våra diskutioner alltid är så normala!


update: jag glömde ju en sak ju!
5. min nattklubb. på mitt rum öppnar vi nattklubb. fredagar, för- och efterfest och så självklart karaoke! välkomna! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

du är bäst! :) glad påsk hörredu, hoppas du kränger godis.. själv så är det snart match och sen ska jag kränga LAMM! /C