måndag, mars 05, 2007

nya vecka, nya möjligheter?

det regnade inte i fredags faktiskt. dock så sov jag lite längre än planerat och hann aldrig till stan innan solen gått upp. men lite senare var jag dock där. det regnade inte, var bara lite mulet och inte fasligt kallt. det var härligt faktiskt. riktigt mycket. efter jag hade gjort vad jag skulle unnade jag mig espresso house take away och det var fan på tok för länge sen! den arbetande snyggingen visade sig dock vara allt annat än trevlig, fint, då har vi det avklarat, hah. resten av dagen städade jag och var mycket duktig. lika så i lördags. det blev en lugn helg eftersom jag har bestämt mig för att bli frisk nu, på riktigt! det blev mest min säng och vänner-dvderna. det var välbehövligt. i söndags var det powertalk ;) med chriss och annat fixande och donande. idag däremot var det däremot jobb igen. ingen rast och ingen vila här inte. och det jävla regnet är tillbaka igen! jag vill ha inte reegn! trevligt var dock att den nya sister hazel skivan låg och väntade på mig när jag kom hem! försenad födelsedagspresent från usa och ännu ej utgiven i sverige. ett trevlig inslag i denna annars rätt gråa dag. veckan bjuder mest på jobb och träning, så mycket mer lär jag inte hinna. jo lite packande också förståss hoppas jag. för på fredag kl 12.00 går jag från jobbet och beger mig mot stockholm. helt sick vad jag längtar! bra att komma bort och slippa tänka lite också. för det stör mig något fruktansvärt, men varför slutar man aldrig hoppas? jag är så jävla trött på det nu. jag vill inte mer, okej?! jag vill inte ha det så här. varför kan man liksom inte bara klippa bort vissa känslor från kroppen? bara göra sig av med dom? sen längar jag efter helgen då det är fullt ös medvetslös och brunch på det!

men nu ska jag kolla mitt konto och fortsätta andas i flaska och ta djupa andetag långt nedifrån lungorna. sen blir det träning och sen prisooooooooon breeeeeeeeeak! (äntligen är det måndag igen, annika!! :)

1 kommentar:

Charlotte sa...

and it was, trust me! hihi.