onsdag, mars 07, 2007

GÖTT MOS!

för det första, skulle jag bara vilja säga att detta har varit en jävligt härlig dag! tog långlunch idag. slängde i mig lunchen och promenerade in mot staden, vilket tar cirka 3 minuter men ändån.. körde impulsshopping som hette duga. det var inte alls meningen att jag skulle kolla i några affärer ens, men en affär och 5 minuter resulterade i en väska och ett armband. sånt gillar vi, när det kommer så där helt oväntat och oplanerat.. hah. såg massa annat fint också, men det hade vi inte tid för just idag. sen fick jag klippt mitt hår och det ger alltid en liten kick, hah. känns som att huvudet blir flera kilo lättare och äntligen ser man nått igen. fabulous. på vägen tillbaka till kontoret hann jag in om espresso house och ett styck chai take away fick följa med därifrån. ytterligare en ljuspunkt i vardagen! annars har det inte hänt så mycket.. det har varit ganska lugnt här på kontoret för min del idag.. och tidsmässigt ligger jag rätt bra till, så det känns gytt. på vägen hem ska jag utbyta lite papper med någon människa jag inte har en aning om vem det är, men ändock, sen blir det till att laga middag, träna, besöka challes familj och hämta upp en del saker, och sen ska jag försöka packa lite också.. det känns bra. livet är gött mos när man får ha dagar som denna. och ännu mer gött mos kommer det bli på fredag! yeey!

Inga kommentarer: