söndag, mars 04, 2007

4 mars 2007

1. nu är jag så där smått irriterad på detta igen. whyyy?! och hur fan lyckas man lära sig nånting utantill när man inte ens har försökt och än mindre vill lära sig det. ändå så bara sätter det sig där.. det ska fan ut illa kvickt igen!
2. men nu är det typ bara ingen tid kvar tills vi åker till stockholm iallafall. det är liksom bara en arbetsvecka, hur bra är inte det liksom? och sen är det fullt ös igen! weey. jajaaaa längtaaa.
3. och idag har det varit vår och jag har varit i pildammsparken och njutit av solen och ipoden. så härligt! och för övrigt är jag otroligt trött på att vara krasslig. min hosta, min hals och mina lungor får fan ta och rycka upp sig nu tycker jag för detta ska bli en bra vecka. och nu tänker jag bli frisk en gång för alla så att jag kan börja träna igen och återfå min energi!
4. under gårdagens powertalk kom c och jag väl fram till att typ allting (nästan) är pannkaka för tillfället. och det är tråkigt.. men så småningom så. då ska det nog lösa sig.

Inga kommentarer: