torsdag, februari 22, 2007

call on meeeeee

länge leve fyllesamtalen! :) gårkvällens/nattens fyllsamtal var otroligt trevliga och muntrade upp mig betydligt, haha. tackar tackar stockholmsfolket! det är nog första gången jag har fått fyllesamtal från challe, eftersom vi alltid brukar vara ute tillsammans typ, men det var kul! do it again ;) .. fast det fick mig att sakna ännu mer!
och vad john sa inatt, det minns jag inte riktigt.. och vad jag svarade har jag ännu mindre aning om. men nånting om att bjuda på drinkar minns jag iallafall, haha ;) .. det lät som att de hade trevligt på cafeet iallafall. haaarleeet. jag vill också ut o parta i stockholm, men här sitter jag. jobbar och tjänar pengaaaaaaaaaaaaaar. yey!
jag säger det igen, länge leve fyllesamtalen. så länge det inte är man själv och det gör mer skada än är roligt typ. för det kan ju bli så också tyvärr........ just därför har jag ett nummer som jag absolut inte tänker lära mig utantill och än mindre lägga in på telefonen. även fast jag kommer ångra det bittert när jag väl sitter där glad i hågen och bara vill ringa, ringa, ringa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå vi hade trevligt!!! Minns inte heller riktigt vad som sa's men jag kommer ihåg att du skrattade en hel del=) Hoppas det var med mig och inte åt mig....haha

psychoo sa...

john: haha.. absolut med dig, hur kan du nånsin tro något annat om mig? ;-)