onsdag, januari 17, 2007

unknown

fuck this world skulle jag vilja säga. gång på gång slås det i ansiktet på en hur godtrogen man är. hur mycket bra man tror om människor. och vilka svin det finns på denna jorden. usch. USCH. jag vet liksom inte vad jag ska säga. det finns inga ord för detta liksom. jag hoppas att du förstår va fan det är du håller på med helt seriöst. sök hjälp.

det kommer inte att göra lördagen lättare direkt. fast jag är glad att challe kommer slippa denna staden ett tag. slippa dessa människor. för de önskar jag knappt åt mina värsta fiender. jag vill inte att det ska bli lördag. det känns som att jag kommer att vara tvungen att ta första bästa tåg/flyg till stockholm så fort jag har en ledig stund..

jag är så glad för mina vänner. mina riktiga bästa vänner.

och jag är så glad för dig. för att du.. för att du... är som vanligt? för att du är så bra.

Inga kommentarer: