söndag, januari 14, 2007

tack

igår var jätte-super-trevligt, verkligen. jag hade jättekul och hoppas att alla andra hade det också. det blev liksom lagom och perfekt. och fick jättefina presenter av alla och det finaste kortet. det blev en sen kväll eller tidig morgon kanske man säger, men det gjorde saken nästan bara ännu bättre. tack alla för en trevlig kväll!
idag är det storm och jag är glad att jag är ledig imorgon också. detta kommer bli en sentimental vecka, men vi ska klara oss. liksom, nu får jag ju bara ytterligare en anledning att åka till stockholm stup i kvarten (jag önskar att jag kunde åka så ofta) och det är ju helt perfekt egentligen. fast jag har ju svårt för förändringar och jag vill ju ha er där jag är hela tiden, men förr eller senare ska detta ändå ske ju. och jag vet att det är gpl för alltid ändå. så är det.

Inga kommentarer: